A sokak által nagyon várt The Sims 4 életszimulációs játékban úgy játszhatsz az élettel, mint még eddig soha. Egyedi megjelenéssel, személyiséggel, viselkedéssel és érzelmekkel rendelkező, intelligensebb simeket irányíthatsz. Minden eddiginél jobban kibontakoztathatod kreativitásodat: a hatékony Simteremtő funkcióval kívánságaid szerint formálhatod meg a simeket, míg a közvetlenül kezelhető, helyiségalapú Építés mód használatával gyönyörű otthonokat tervezhetsz. A Galériában új játékmenet-tartalmakat tekinthetsz meg, oszthatsz meg és adhatsz a játékhoz. Irányítsd a simjeid elméjét, testét és szívét, és fedezd fel az életteli környezeteket és a játék által kínált új lehetőségeket, amelyek minden sztorit életre keltenek.
Sims - Wikipédia szerint
A The Sims egy stratégiai videojáték, amit a Maxis fejlesztett és az Electronic Arts forgalmaz. Tervezője a SimCity alkotója, Will Wright. A játékban virtuális emberek (simek) életét lehet irányítani, akik SimCity külvárosában élnek. A játékot 2000 februárjában bocsátották kereskedelmi forgalomba.
Az első Sims 2000. február 14-én jelent meg. 2002. március 22-ig több mint 6,3 millió példány kelt el, ezzel a történelem eddigi legtöbbet keresett játéka lett. 2005. február 7-re már 16 millió példány kelt el. Megjelenése óta hét kiegészítője, majd két folytatása jelent meg, a The Sims 2 (melynek további kiegészítői vannak) és a The Sims 3. A Sims számos kitüntetést nyert, többek között a Game Spot „Év játéka 2000” díjat. Jelenleg a Simsek viselik a minden idők legtöbbet keresett játéka címet, több mint 100 millió eladott példánnyal, a Simseket, a Sims 2-ket és ezek összes kiegészítőit és a cuccok csomagokat beleértve.
A The Sims 2 egy stratégiai élet-szimulációs játék, melyet a Maxis készített, azElectronic Arts adott ki. Az egyik legtöbbet eladott videojátéknak, a The Simsnek a folytatása (ami 2000. február 4-én került a boltok polcaira), majd Magyarországon a második verzió 2004. szeptember 17-én jelent meg, először csak angol nyelven, majd később ingyen becserélték a magyar nyelvű kiadásra.
A játék lényege azonos elődjével, a The Sims-szel, azaz a játékos a simjei életét irányítja: kapcsolatokat alakít ki, mindennapi tevékenységeit végezteti vele, dolgoztatja, szórakoztatja, a való élethez hasonlóan. A játéknak elméletileg nincs vége, új simek születnek. (Ha egy háztartásban minden sim meghal, egy képernyőüzenet jelzi, hogy gyakorlatilag azon háztartás játékának vége van.) A simeknek életcéljaik, akarataik, félelmeik vannak, amiket pozitívan és negatívan is megélhetnek.
A játék a Sims-1-en alapszik, amit továbbfejlesztettek, így a simeknek most már hat életszakasza van, valamint 3D grafikája is jobb lett. A játék megjelenése után azonnal sikeressé vált, egymilliót adtak el belőle az első héten. A játékot sokféle kritika érte, ennek ellenére, mivel 2006 júliusára több mint tizenhárommillió példányt adtak el belőle, a 2004-es év legsikeresebb játékává vált. A játéknak folytatása készült, a The Sims 3, mely 2009. június 2-án jelent meg. A The Sims 2 website 2008 áprilisában ünnepelte a százmilliomodikeladott példányt.
A The Sims 3 egy stratégiai élet-szimulációs játék, amit a The Sims Studiofejlesztett ki. A játékot az Electronic Arts adja ki. Amerikában 2009. június 2-án, Európában pedig június 5-én, Magyarországon június 6-án jelent meg.
A játék többek között megjelent mobiltelefonra. PlayStation 3-ra, Wii-re, ésNintendo DS-re pedig 2010. október 26-án jelent meg.
A játékból az első héten 1,4 millió példányt adtak el, a havi összesítésen az első helyezést érte el.
The Sims 4 egy közelgő élet szimulációs játék . Ez lesz a negyedik részlet aThe Sims sorozat. Electronic Arts bejelentette a játékot május 6-án 2013-ban és a tervek szerint fel kell szabadítani a Microsoft Windows szeptember 2-án 2014-ben. A Mac kiadása is megerősítette, de a dátum még nem jelentették be, és jelenleg nem tervezik a konzol kiadása.
A játék ugyanaz a fogalom, mint elődje, a The Sims 3 . játékosok ellenőrizzék a Sims a különböző tevékenységek és a forma kapcsolatokat. A játék, mint a többi sorozat, nem egy meghatározott végső cél; játékmenet lineáris . A Create a Sim és építsünk Mode eszközöket újratervezték, hogy több sokoldalúság létrehozásakor játék tartalmát. Érzelmi állapot játszik nagyobb szerepet a játék, mint az előző játék a sorozatban, és hatással van a társadalmi interakció, a felhasználói felület, és a személyiség.
Augusztus 20-án 2013-ban a The Sims 4 kiderült keresztül gameplay demó és kiadás trailer a GamesCom . Előnézetét az épület és a karakter létrehozása rendszerek debütált korábban 2014-ben további játék felvételeket és a megjelenési dátum is kiderült, az Electronic Entertainment Expo június 9-én 2014-ben.